Markkinointi blogi


Tekoäly: Hyppää mukaan tai jää jalkoihin – oletko valmis?
Tekoäly etenee sellaista vauhtia, että on syntynyt kaksi maailmaa. Ensimmäisessä ovat ne, jotka eivät tajua, mikä tekoäly edes on – he eivät ymmärrä, mitä sillä tehdään, ja sen käyttö näyttää


Miksi laskeutumissivu on tehokkaampi kuin kotisivu myynnin lisäämisessä?
Oletko koskaan miettinyt, miksi joillain yrityksillä on erillinen laskeutumissivu tavallisten kotisivujen lisäksi? Eikö siinä mene liikenne ihan hukkaan?! Jos olet yrittäjä tai markkinoinnin ammattilainen, tämä blogi on juuri sinulle. Pureudun


Miten saan lisää asiakkaita?
Toteuta nämä 10 kohtaa niin voit olla varma, että saat lisää asiakkaita ja huomaat sen viivan alla. 1. Asiakaspersoonien hyödyntäminen Asiakaspersoonien luominen auttaa ymmärtämään kohderyhmäsi tarpeita ja haasteita. Luo yksityiskohtaiset


5 todistetusti toimivaa strategiaa asiakashankinnan tehostamiseen
Mitä jos kertoisin sinulle, että voit kolminkertaistaa asiakashankintasi seuraavan kolmen kuukauden aikana noudattamalla viittä todistetusti toimivaa strategiaa? Olen itse testannut nämä puheeni ja tässä artikkelissa käyn läpi nämä strategiat yksityiskohtaisesti,


Yrityksen maine on yhtä tärkeä kuin henkilökohtainen maine
Oletko koskaan miettinyt, miten henkilökohtaisesti otat vastaan palautteen itsestäsi? Eikö oman yrityksen maine ole vähintäänkin yhtä tärkeä? Olipa kyse sitten ystävältäsi tulleesta kehusta tai kriittisemmästä kommentista työpaikalta, nämä sanat vaikuttavat


Asiakastarina: Karikatyyrit saivat ripauksen tekoälyä
Kun digitaalisen markkinoinnin dynamiikka kohtaa luovan kuvituksen, syntyy innovaatioita, jotka mullistavat asiakaskokemuksen. Omalla datalla koulutettava tekoäly chatbot voi auttaa myös taiteilijaa. Jannen Karikatyyrilahja Oy, tunnettu persoonallisista ja eloisista karikatyyritauluistaan, otti