ONKO YRITYKSESI POLTTOAINE VÄHISSÄ?
Haluatko liidejä vai myyntiä?
Tarvitsetpa sitten liidejä tai kauppaa, kerro minulle tavoitteesi, niin laadin siihen ehdotuksen.
Ei haittaa, vaikkei sinulle olisi tuttuja AI, ML, SEO, PPC, CRO, SMM, SEM, CRM, ERP, KPI, ROI, NFT, P2P, B2B, B2C, IaaS, PaaS, SaaS, RPA, ZKP, TOFU, MOFU tai BOFU.
Hoidan kaiken puolestasi.
Riittää, kun kerrot, tarvitsetko enemmän myyntiä vai liidejä.
Mikä on digimarkkinointia?
Sosiaalinen media, esim. Facebook mainonta
Facebook-mainonta on yksi helpoimmista tavoista aloittaa digimarkkinointia, ja se sopii erinomaisesti yrittäjille, joille kaikki on vielä uutta. Samalla kannattaa aktivoitua myös muutenkin somessa, sillä hyvin tehtynä se on ilmaista näkyvyyttä.
Mainostaa voi myöskin Googlen hakukoneessa, Instagramissa ja TikTokissa jne., mutta Facebookista on helpointa aloittaa.
Sähköposti ja markkinoinnin automaatio
Markkinoinnin automaatio voi kuulostaa monimutkaiselta, mutta se on itse asiassa loistava tapa tehostaa yrityksesi markkinointia vähemmällä vaivalla. Ajattele sitä kuin ”autopilottia” markkinoinnillesi. Voit suunnitella viestejä etukäteen ja ne lähtevät automaattisesti asiakkaalle, kun hän liittyy postituslistallesi.
Ja mikä parasta, keräämäsi postituslista on sinun, eikä mitkään some-jättien algoritmit voi viedä siltä näkyvyyttä. Voimme rakentaa ostopolun listalla oleville asiakkaille lähettämällä heille hyödyllistä sisältöä ja tarjota joskus väliin jotain palveluitasi.
Kotisivujen hakukoneoptimointi
Vaikka yritykselläsi olisi loistava liikeidea ja upeat verkkosivut se kaikki on turhaa, jos asiakkaat eivät löydä palveluusi. Suurin osa, jopa 95%, suomalaisten ostopoluista alkaa Google-haulla.
Optimoinnin laiminlyönnin vuoksi jopa 91% verkkosivuista jää vaille kävijöitä Googlen kautta. Siksi Google-näkyvyyden tulisi olla keskeinen osa myynti- ja markkinointistrategiaasi.
Hakukoneoptimointi on hidasta, mutta tulokset ovat paljon pysyvämpiä kuin maksetulla markkinoinnilla. Asiakkaat myös luottavat hakutuloksiin enemmän kuin mainoksiin.
Oletko koskaan tuntenut olosi hämmentyneeksi etsiessäsi markkinointikumppania? Väkisin buukatussa palaverissa pääset kuuntelemaan myyntimiehen ylistyslaulua toimiston kalliilta kuulostavasta strategiasta, joka on yhtä selkeä kuin sumuinen aamu.
"Integroimalla syväoppivat algoritmit ja koneälypohjaiset ratkaisut, ekosysteemimme tarjoaa sinulle kvantitatiivisesti optimoidun, data-dreivatun ja segmentoidun asiakaskokemuksen, joka hyödyntää monikanavaista touchpoint-analyysiä sekä real-time konversioseurantaa, kaikki paketoituna saumattomaan omnichannel-strategiaan."
Jouni J. Argoni - Chief Executive Strategical Synergistic Integration Officer
Ei näin...
Kun valitset minut digimarkkinoinnin kumppaniksesi, saat paljon enemmän kuin vain hienolta kuulostavia termejä ja monimutkaisia strategioita. Saat yli 30 vuoden kokemuksen, sekä syvällisen ymmärryksen ja ratkaisut ongelmiisi. Ei enää arvailuja, ei enää kiusallisia palavereja. Vain selkeitä, konkreettisia toimia, jotka vievät yrityksesi markkinoinnin uudelle tasolle.
Helppoa
Sinun ei tarvitse tietää mitään trendikkäitä lyhenteitä, tai kuunnella myyntipuheita. Aika harva haluaa autostakaan tietää muuta, kuin että kulkeeko se.
Luotettavaa
Minulla on homma hanskassa, olen markkinointia tehnyt yli 30 vuotta. Jos haluat kuitenkin vielä hieman vakuutteluja, niin voit katsoa lisää minusta täältä.
Tuloksellista
Näe tulokset nopeasti ja selkeästi.
Teen raportit sinulle säännöllisesti, kuinka digitaalisen markkinoinnin kanavat ovat auttaneet yritystäsi eteenpäin.
Kestävää
Strategioita ja niitä palaveripullia voidaan alkaa mussuttamaan siinä vaiheessa, kun alkaa näyttämään siltä, että homma toimii ja tuloksiakin rupeaa putoilemaan.
Digimarkkinointi on oikeasti paitsi kustannustehokasta, myös tuloksia voi seurata reaaliajassa – toisin kuin perinteisessä markkinoinnissa.
Kysy tarjous!
Laita minulle alla olevalla lomakkeella yhteystietojasi ja millaisesta yrityksestä on kyse, niin otan yhteyttä ja katsotaan mitä tarpeita sinulla on. Voit nopeuttaa kuviota soittamalla suoraan: 044 585 2845 / Janne Markkanen